blog

Nowe Media

Marketing internetowy - jak robić to dobrze?

 Celem szkolenia jest nabycie umiejętności pozwalających w skuteczny sposób zarządzać marketingiem internetowym i komunikacją w social media. Uczestnicy zdobędą wiedzę pozwalającą na realizowanie mierzalnych i efektywnych kampanii internetowych, przekładających się na realizację celów wizerunkowych i sprzedażowych firmy. Będą także wiedzieli jak kontrolować zewnętrzne podmioty (agencja/freelancer).

Pozycjonowanie stron internetowych

Celem warsztatu jest nabycie umiejętności optymalizacji strony internetowej pod kątem wyszukiwarek internetowych, ze szczególnym uwzględnieniem wyszukiwarki Google. Dodatkowo uczestnicy będą wiedzieli jak polepszyć pozycje swojej strony w wyszukiwarce i nie narażać się pod kątem kar w Google.

Copywriting w Internecie

Celem warsztatu jest nabycie umiejętności w zakresie przygotowania tekstów marketingowych, które będą jednocześnie zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarki Google. Warsztat obejmuje przygotowanie materiałów tj.: teksty na stronę www, teksty na stronę sklepu internetowego, treść reklam AdWords oraz krótkich komunikatów reklamowych, treści blogowe, a także materiały prasowe (notatka prasowa, materiały eksperckie).