blog

Copywriting w Internecie

Celem warsztatu jest nabycie umiejętności w zakresie przygotowania tekstów marketingowych, które będą jednocześnie zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarki Google. Warsztat obejmuje przygotowanie materiałów tj.: teksty na stronę www, teksty na stronę sklepu internetowego, treść reklam AdWords oraz krótkich komunikatów reklamowych, treści blogowe, a także materiały prasowe (notatka prasowa, materiały eksperckie).

 

Korzyści dla uczestników:

  • poznasz lepiej proces odbioru treści internetowych,
  • dowiesz się jak dobrze przygotować komunikat marketingowy,
  • dowiesz się jak zoptymalizować treści pod kątem wyszukiwarki Google,
  • poznasz strategie logowania content,
  • w sposób praktyczny przećwiczysz umiejętność pisania tekstów do Internetu.

Plan warsztatu (16 h):

  • copywriting internetowy – na czym polega,
  • specyfika odbioru treści internetowych,
  • przygotowanie treści pod kątem marketingowym,
  • standardy optymalizacji tekstu pod kątem wyszukiwarki Google,
  • schemat AIDA,
  • schemat odwróconej piramidy,
  • marketing natywny,
  • strategie lokowania content,
  • omówienie specyfiki różnego rodzaju treści,
  • przygotowanie treści – ćwiczenia.

 

Trener: Dagmara Nowatkowska- Szkudlarek