blog

Marketing internetowy - jak robić to dobrze?

 Celem szkolenia jest nabycie umiejętności pozwalających w skuteczny sposób zarządzać marketingiem internetowym i komunikacją w social media. Uczestnicy zdobędą wiedzę pozwalającą na realizowanie mierzalnych i efektywnych kampanii internetowych, przekładających się na realizację celów wizerunkowych i sprzedażowych firmy. Będą także wiedzieli jak kontrolować zewnętrzne podmioty (agencja/freelancer).

Korzyści dla uczestników:

  • poznanie wszystkich podstawowych narzędzi marketingu internetowego,
  • zrozumienie różnic między marketingiem tradycyjnym, internetowym i społecznościowym,
  • nabycie umiejętności strategicznego planowania działania związanych z komunikacją w sieci,
  • nabycie umiejętności samodzielnego prowadzenia kampanii marketingowych z wykorzystaniem Internetu,
  • zdobycie umiejętności zarządzania zespołem odpowiedzialnym za komunikację w Internecie i kontrolowanie jego pracy.

Program szkolenia:

  • czym jest e-marketing,
  • rola e-marketingu w ogóle działań marketingowych (budżety, zasięgi itd.),
  • podstawowe narzędzia e-marketingu,
  • dlaczego warto inwestować w social media,
  • Kampanie crossmedowie – czy sam internet wystarcza,
  • Facebook w Polsce,
  • jak zacząć jako marka w social media – tworzenie fanpage’a,
  • zbieranie publiczności,
  • komunikacja na portalu - typy postów i ich skuteczność; dziennik aktywności; planowanie i lokalizacja postów; strategia komunikacji na portalu; edge rank,
  • targetowanie postów do wybranych grup odbiorców,
  • analiza statystyk - ogólne zagadnienia,
  • możliwości reklamowe portalu - ogólne zagadnienia,
  • aplikacje i planowanie konkursów - ogólne zagadnienia,
  • kryzysy na portalu,
  • case studies – najlepsze realizacje w social media.

Trener: Kuba Nagórski