blog

Personal branding - recepta na długowieczność w biznesie

Celem warsztatu jest dostarczenie wiedzy z zakresu planowania, kreowania i zarządzania własną marką (marką osobistą) jako alternatywą dla tradycyjnych działań marketingowych w biznesie.

Korzyści dla uczestników:

  • zdobycie szerokiej wiedzy z zakresu kreowania marki osobistej jako alternatywy dla tradycyjnego marketingu,
  • nabycie umiejętności komunikowania swoich mocnych i słabych stron,
  • wzrost świadomości zastosowań poszczególnych narzędzi komunikacyjnych marketingowych w budowaniu marki osobistej,
  • umiejętność precyzowania sowich celów w obszarze kreowania marki osobistej,
  • nabycie umiejętności kreowania profesjonalnej strategii dla marki osobistej.

Plan warsztatu (16h)

  • marka osobista, a marka produktowa,
  • najlepsze przykłady  i case studies,
  • elementy składowe marki osobistej,
  • jak zacząć? - Analiza sytuacji zastanej i SWOT; Określanie USP; Brand slogan,
  • dostępne narzędzi offline i online,
  • siła mediów społecznościowych w budowaniu marki osobistej,
  • wyróżnij się albo zgiń – dodatkowe elementy wspierające naszą markę osobistą,
  • przygotowanie do kompleksowego zarządzania marką osobistą,
  • narzędzia do mierzenia skuteczności działań - Narzędzia Google; Klout i PeerIndex; Monitoring mediów i social media.

 

Trener: Kuba Nagórski