blog

Pozycjonowanie i reklamy Google – podstawy marketingu w wyszukiwarkach

Celem warsztatu jest nabycie umiejętności poruszania się w środowisku wyszukiwarki Google oraz wykorzystywania potencjału tej wyszukiwarki do reklamy swojej strony internetowej.

 

Korzyści dla uczestników:

  • będziesz lepiej radził sobie z wyszukiwarką Google,
  • będziesz lepiej radził sobie z oceną, czy dana strona jest pozycjonowana czy też nie,
  • będziesz lepiej sobie radził z doborem skutecznych słów kluczowych do pozycjonowania Twojej strony,
  • będziesz znał sposoby na zoptymalizowanie strony pod kątem wyszukiwarki Google,
  • będziesz wiedział w jaki sposób zdobywać bezpieczne linki prowadzące do Twojej strony,
  • będziesz wiedział jakie zastosować techniki, tak aby zmaksymalizować korzyści ze swojej obecności w Google,
  • poznasz zasady działania reklam Google AdWords,
  • otrzymasz wiedzę w jaki sposób wykorzystać w sposób oszczędny i skuteczny swój budżet na reklamy Google AdWords,
  • będziesz wiedział jak stworzyć kampanię maksymalizującą możliwości wyszukiwarki Google.

Plan warsztatu (16 h):

  • możliwości wyszukiwarki Google,
  • jakie czynniki mają wpływ na pozycję naszej strony,
  • podstawy optymalizacji stron internetowych,
  • metody zdobywania linków,
  • pozycjonowanie lokalne,
  • narzędzia SEO,
  • wprowadzenie do Google AdWords,
  • wyznaczanie celów kampanii,
  • strategie doboru słów kluczowych,
  • przygotowywanie treści reklam,
  • reklamy graficzne w Google AdWords oraz ich kierowanie,
  • remarketing,
  • pomiar kampanii za pomocą Google Analytics.

 

Trener: Grzegorz Skiera