blog

Wykorzystanie Facebook'a w działaniach marketingowych

Celem szkolenia jest nabycie umiejętności zarządzania komunikacją marketingową na Facebook'u. Uczestnicy będą wiedzieli jak prowadzić zaawansowane kampanie na portalu oraz jak realizować cele wizerunkowe firmy.

Program szkolenia:

  • Facebook, a liczby,
  • Facebook w Polsce,
  • podstawowe cele działalności na Facebook'u,
  • zawiłości regulaminu portalu Facebook,
  • marka, a osoba prywatna,
  • jak zacząć jako marka w social media – tworzenie fanpage’a,
  • zbieranie publiczności – możliwości zebrania fanów już na początkowym etapie działalności,
  • komunikacja na portalu: typy postów i ich skuteczność; posty zawieszone i wyróżnione; grafika w publikowanych treściach; wiadomości prywatne; relacje marka -  użytkownik prywatny; dziennik aktywności; planowanie i lokalizacja postów; kiedy publikować aby było najskuteczniej; strategia komunikacji na portalu; edge rank,
  • targetowanie postów do wybranych grup odbiorców - czym jest; ile kosztuje; co nam daje; wpływ targetowania postów na edge rank,
  • komunikowanie się jako marka wewnątrz facebook’a,
  • analiza statystyk,
  • możliwości reklamowe portalu,
  • rozbudowane aplikacje i planowanie konkursów,
  • kryzysy na portalu - czym jest; jakie mogą być jego konsekwencje; jak sobie z nim radzić aby minimalizować skutki; przykładowe kryzysy polskich marek w social media,
  • użyteczne narzędzia zewnętrzne przydatne do działań na portalu - narzędzia do monitorowania social media; narzędzia do skracania linków; narzędzia analityczne; narzędzia do planowania pracy,
  • case studies – najlepsze realizacje w social media.

Trener: Kuba Nagórski