blog

Jakość obsługi klienta. Jak wyprzedzić konkurencję?

Program szkoleniowy ukazujący kluczowe kwestie wpływające na jakość obsługi klienta.
Dowiedzą się Państwo jak komunikować się z klientem, indywidualizować kontakt, wzbudzać trwałe relacje z klientem i radzić sobie w sytuacjach krytycznych. Poznają Państwo telefoniczne formy obsługi klienta. Przedstawimy także zasady etykiety w obsłudze klienta.

 

„96% niezadowolonych klientów nie składa skargi z powodu nieuprzejmego zachowania pracownika firmy, lecz aż 91% nigdy więcej nie dokona ponownego zakupu w tej firmie. Ponadto przeciętny niezadowolony klient opowie o tym, jak go potraktowano, co najmniej dziewięciu osobom, a 13% niezadowolonych klientów przekaże to ponad dwudziestu osobom.”

wg National Institute of Business Managemen

Podpowiemy:

  • Jak określić kluczowe punkty oceny jakości przez klienta, czyli dostarczać to co dla niego najważniejsze?
  • Jak budować standardy i procedury obsługi klienta?
  • Jak porzucić „perspektywę wewnętrzną” w podejściu do klienta na rzecz spojrzenia na firmę z 
  • Jak prezentować własny profesjonalizm, wiarygodność firmy i zalety produktu lub usługi?
  • Jak eksponować przewagę konkurencyjną w obsłudze klienta?
  • Jak organizować bezpośrednie i pośrednie formy kontaktu z klientem?
  • Jak obsługiwać różne typy klientów?
  • Jak wykorzystać zasadę indywidualizacji kontaktu z klientem?
  • Jak empatycznie komunikować się z klientem by miał wrażenie, że jest dobrze rozumiany?
  • Jak odkryć potrzeby klienta i sprawić by odczuwał zadowolenie z kontaktu z nami?
  • Jak stosować zasadę „gotowości służenia pomocą”?
  • Jak wykorzystać regułę „coś ponad standard”?
  • Jak obsługiwać klienta przez telefon?
  • Jak budować trwałe relacje z klientami?
  • Jak sobie radzić z reklamacjami i innymi krytycznymi momentami?
  • Jak eksponować zasady savoir – vivre w kontaktach z klientami?