blog

Obsługa klienta Help Desk IT

Szkolenie przybliżające sprawdzonych rozwiązania i ulepszające umiejętności interpersonalne w aspektach przydatnych do obsługi klienta Help Desk IT.
Precyzyjne badania ujawniają, że na wysoką ocenę obsługi klienta Help Desk IT obok umiejętności informatycznych wpływa realizacja kluczowych parametrów jakości w relacjach z użytkownikami: rzetelności, empatii i zrozumienia potrzeb, szybkości dostarczania rozwiązań, przyjaznej i precyzyjnej komunikacji, dostępności i efektywności serwisu. To właśnie te zagadnienia będą omawiane na naszym szkoleniu.

Będziemy więc trenować:

  • Jak stworzyć i utrzymać wysoki poziom obsługi klienta?
  • Jak zidentyfikować kluczowe punkty oceny jakości Help Desk IT w Państwa firmie?
  • Jak kształtować najbardziej satysfakcjonujące relacje z klientem?
  • Jak zrozumieć oczekiwania klienta, a jak je świadomie kształtować?
  • Jak dążyć do permanentnego rozwoju?
  • Jak sobie radzić w trudnych momentach?
  • Jak stosować savoir-vivre HD?
  • Jak trenować emocjonalną dyspozycyjność do obsługi na najwyższym poziomie?


Powierzono nam przeprowadzenie szkolenia kadry HD IT m.in. BZ WBK, ING Bank Śląski, Cadbury Wedel, PKO BP, Polcard, Frito Lay./PepciCo International, First Data Polska, Sagra Technology, MSD Polska.