blog

Piotr Pinoczek

Piotr Pinoczek

Doktor ekonomii o specjalności nauki o zarządzaniu, trener, konsultant i menedżer. Realizował szereg projektów i inicjatyw wprowadzających zmianę biznesową w organizacjach (z dziedziny telekomunikacji, optymalizacji procesów, sprzedaży, strategii firmy i rozwoju pracowników).

Największe doświadczenie uzyskał biorąc udział w procesach transformacji Telekomunikacji Polskiej; początkowo w działaniach przygotowujących przedsiębiorstwo do wejścia na giełdę, później koordynując pracę biur obsługi klienta powstałych w wyniku połączenia regionów TP.

 Swój potencjał mógł wykazać również w trakcie organizacji nowego kanału kontaktu z klientami – Błękitnej Linii (jako menedżer przy obsłudze klientów biznesowych, a później indywidualnych). Stamtąd pochodzi wiele projektów Piotra związanych z komunikacją i motywacją pracowników, będących rezultatem kilku istotnych zmian organizacyjnych grupy kapitałowej oraz zmian w strategii przedsiębiorstwa. Za swój wkład został doceniony przez top management TP wieloma nagrodami i wyróżnieniami. Jako menedżer call center w firmie Opal sp. z o.o. przyczynił się do poszerzenia kanałów sprzedaży przedsiębiorstwa, organizując kampanie na zlecenie Polkomtel S.A. oraz Netii.

Certyfikaty:
Change Management Registered Practicioner APMG/QMS
Green Belt Certficate FT Group Six Sigma Programme
Certified Project Management Associate IPMA Level D
Project Manager APM Group
Prince 2 Foundation Examination APM Group
Prince 2 Registered Practicioner APM Group
Prince 2 Approved Trainer
Studia podyplomowe Public Relations