Szybki kontakt


  • Nieprawidłowa treść!
  • Zły adres e-mail!
  • To pole jest puste!
  • Wyślij

Marketing dla branży health&beauty

Start / Szkolenia otwarte / Marketing dla branży health&beauty

Jak budować markę, prowadzić działania promocyjne i reklamowe w branży zdrowie i uroda; pracując przy tym na niewielkich budżetach. Tradycyjne i nowoczesne narzędzia, które działają, czego należy się wystrzegać. Jak budować markę poprzez organizację pracy i komunikację z klientami.

 Czas trwania: 2 dni (16 godzin dydaktycznych)

Dla kogo?

Właściciele, menedżerowie salonów kosmetycznych, medycyny estetycznej, fryzjerskich; trenerzy personalni, rehabilitanci, dietetycy prowadzący swoją działalność gospodarczą i punkty usługowe.

Cele szkolenia

Celem szkolenia jest przeprowadzenie uczestników przez proces planowania marketingowego, dostarczenie praktycznej i aktualnej wiedzy z zakresu narzędzi marketingowych tak, by każdy uczestnik zakończył szkolenie z gotowym planem marketingowym swojego biznesu. Wiedział jakie działania promocyjne prowadzić i jak je projektować by były skuteczne.Jak pozyskiwać większe grono pożądanych klientów i budować relacje z obecnymi.

Program szkolenia

  1. Strategia marketingowa (analiza słabych i mocnych stron oraz szans i zagrożeń)
  2. Analiza rynku pod kątem konkurencji
  3. Kim jest nasz klient, gdzie jest, czego chce, jak to chce i kiedy tego chce? (trendy)
  4. Budowanie person
  5. Wartości i korzyści, które doceniają nasi klienci (metody design thinking, strategia błękitnego oceanu, cecha-zaleta-korzyść)
  6. Identyfikacja wizualna i budowanie wizerunku marki
  7. Skuteczne narzędzia marketingowe
    1. Strona www i jej pozycjonowanie w wyszukiwarce google
    2. Social media oraz blogosfera
    3. Fotografia i videomarketing
    4. E-mail marketing, newslettery
    5. Reklama w internecie
    6. Marketing zautomatyzowany
    7. Ulotki, plakaty, banery
    8. Eventy i dni otwarte
    9. Akcje promocyjne i partnerstwa
    10. Budowanie marki własnej
    11. Obsługa klienta i procesy obsługi w aspekcie wizerunku marki
  8. Wdrożenie strategii i realizacja zadań
    1. budowa harmonogramów i budżetów;
    2. współpraca z wykonawcami

Metody szkoleniowe

Wykłady bazujące na przykładach oraz prezentacji dobrych i złych praktyk z rynku polskiego z elementami warsztatowymi mającego na celu samodzielne wypracowanie własnego planu marketingowego.

Prowadzenie:

Monika Śleziońska i Marta Cała – Sturzbecher

Informacje organizacyjne

  • Cena: 985 zł
  • Cena zawiera materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia , przerwy na kawę i lunch.
  • Miejsce szkolenia: Katowice
  • Godziny szkolenia: 9:00 – 16:00

Ogólne warunki uczestnictwa w szkoleniach organizowanych przez Exbis - Napłoszek, Szopa, Szóstak Sp. J. w Katowicach

Wybierz swój pakiet szkolenia

Pakiet EXBIS


Pakiet EXBIS+


Pakiet EXBIS MBA


image
http://www.exbis.pl/wp-content/themes/solidbox/
http://www.exbis.pl/
#C4161C
style1
scroll
Ładowanie postów ...
/nowa-strona/
#
on
none
loading
#
Sort Gallery
on
yes
yes
off
off
off
Enter your email here
off
off