Szybki kontakt


  • Nieprawidłowa treść!
  • Zły adres e-mail!
  • To pole jest puste!
  • Wyślij

Obsługa Klienta i sprzedaż

Start / Szkolenia zamknięte / Obsługa Klienta i sprzedaż

Obsługa Klienta i sprzedaż

Techniki sprzedaży. Zwycięstwo na trudnych rynkach

Szkolenie, na którym nauczą się Państwo jak dostrzegać, stwarzać i wykorzystywać każdą szansę sprzedażową.

Jakość obsługi klienta. Jak wyprzedzić konkurencję?

Program szkoleniowy ukazujący kluczowe kwestie wpływające na jakość obsługi klienta.

Negocjacje handlowe. Jak dzielnie walczyć i zwyciężać w zmaganiach o zysk?

Szkolenie poruszające zagadnienia takie jak psychologia klienta w praktyce, przygotowania do negocjacji, schemat negocjacji handlowych, techniki sprzedażowe, strategie i taktyki negocjacyjne, prezentacje handlowe w negocjacjach, negocjacje przez telefon.

Prospecting. Jak odkryć i zdobyć nowych klientów?

Prospecting w pierwotnym rozumieniu oznacza poszukiwanie cennych minerałów.

Zasady telemarketingu. Sprzedaż i obsługa klienta przez telefon

Na naszym szkoleniu poznają Państwo wszystkie kluczowe umiejętności niezbędne do profesjonalnej obsługi klienta przez telefon.

Obsługa klienta Help Desk IT

Szkolenie przybliżające sprawdzonych rozwiązania i ulepszające umiejętności interpersonalne w aspektach przydatnych do obsługi klienta Help Desk IT.

Korespondencja z klientem

Na nowym kursie uczymy sprawnie i skutecznie pisać do klienta.

Planowanie efektywnych działań marketingowych

Celem szkolenia jest rozwój umiejętności tworzenia i efektywnego wdrażania planów marketingowych, z uwzględnieniem nowoczesnych czynników przewagi konkurencyjnej.

image
http://www.exbis.pl/wp-content/themes/solidbox/
http://www.exbis.pl/
#C4161C
style1
scroll
Ładowanie postów ...
/nowa-strona/
#
on
none
loading
#
Sort Gallery
on
yes
yes
off
off
off
Enter your email here
off
off