Zarządzanie czasem- szkolenie, po zakończeniu którego będą Państwo potrafili zracjonalizować swoje podejście do wykorzystania czasu i działać efektywnie.
Brak satysfakcji z efektów pracy, poczucie straty czasu, odkładanie spraw na później są powszechnym towarzyszem we współczesnym świecie.
-
- Jak uzyskać kontrolę nad swoim życiem?
- Jak uniknąć błędów w zarządzaniu czasem?
- Jak wprowadzić w swoje życie ład i systematycznie realizować cele?
Uczestnicy kursu zarządzania czasem poznają skuteczne techniki i narzędzia mające wpływ na wzrost efektywności osobistej, oraz zdobędą umiejętność analizy zmian zachodzących w otoczeniu, planowania i organizacji czasu pracy.
Szkolenie pozwala na uzyskanie wiedzy z zakresu zarządzania czasem, technik planowania realizacji wyznaczonych zadań oraz wprowadzenia dobrych praktyk w procesie osiągania celów. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się jak wprowadzić w życie rutynę i dobre zwyczaje, dzięki którym utrzymają równowagę osobistą i zawodową.
Wśród kluczowych zagadnień szkolenia z zarządzania sobą w czasie znajdą Państwo m. in.: analizę „słabych stron” dotychczasowej praktyki, pożeracze czasu, planowanie, wyznaczanie celów i zadań, ustalanie priorytetów, budowanie harmonogramów, instrumenty efektywnego zarządzania i organizacji czasu pracy.