Dzięki udziałowi w naszym szkoleniu pogłębione zostaną Państwa umiejętności związane z funkcjonowaniem na rynku spedycyjnym. Uzyskają Państwo wiedzę opartą na najbardziej aktualnych danych. Zajęcia mają charakter nie tylko warsztatowy, lecz także konsultacyjny.
- 32 609 71 09
- info@exbis.pl
- ul. Słonimskiego 2/1, 40-133 Katowice
- Najczęściej wybierane szkolenia
- Szkolenia otwarte
- Szkolenia zamknięte
- Umiejętności menedżerskie
- Management 3.0
- Podejmowanie decyzji w świecie VUCA
- Zarządzanie zorientowane na rezultaty
- Coachingowy styl zarządzania dla menedżerów
- Trening menedżerski. 12 x jak? – skuteczne praktyki kierowania
- Przywództwo. Najnowsze trendy i praktyczne rozwiązania wybitnych liderów
- Motywowanie pracowników. Nowoczesna strategia: w stronę spersonalizowanego podejścia
- Oceny okresowe. Sprawne narzędzie zarządzania efektywnością i rozwojem pracowników
- Technika Oceny 360° w praktyce. Etapy procesu i zasady przeprowadzenia oceny
- Zarządzanie organizacją
- Budowanie zespołu przez tworzenie dzieła – 7 inteligencji Gardnera
- Komunikacja w organizacji. Warsztaty oparte na grze symulacyjnej „Organizacja Babel”
- Myślenie strategiczne w podejmowaniu decyzji
- Kultura organizacyjna. Jak ją tworzyć i zmieniać?
- Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Nowoczesne podejście
- Zarządzanie przez Cele. Współczesne doświadczenia – jak je wykorzystać w nowoczesnej firmie?
- Zarządzanie projektami. Jak to robić?
- Tworzenie i praktyczne stosowanie modeli biznesowych
- Rozwój osobisty
- Efektywność osobista – 10 mocnych zasad
- Negocjacje zaawansowane. Wykorzystanie teorii gier
- Najlepsze strategie i taktyki w negocjacjach
- Umiejętność przekonywania – nowoczesne chwyty perswazyjne
- Sztuka profesjonalnej prezentacji. Jak przekonywać ludzi do nas, naszych produktów i idei?
- Prezentacje bez Power Point’a
- Kształtowanie wizerunku – sekrety autoprezentacji
- Stres. Jak go pokonać i … wykorzystać?
- Trening asertywności. Jak realizować własne cele nie naruszając praw innych osób?
- Obsługa Klienta i sprzedaż
- Techniki sprzedaży. Zwycięstwo na trudnych rynkach
- Jakość obsługi klienta. Jak wyprzedzić konkurencję?
- Negocjacje handlowe. Jak dzielnie walczyć i zwyciężać w zmaganiach o zysk?
- Prospecting. Jak odkryć i zdobyć nowych klientów?
- Obsługa klienta Help Desk IT
- Korespondencja z klientem
- Planowanie efektywnych działań marketingowych
- Prawo w biznesie
- Nowe Media
- Marketing internetowy – jak robić to dobrze?
- Wykorzystanie Facebook’a w działaniach marketingowych
- Pozycjonowanie i reklamy Google – podstawy marketingu w wyszukiwarkach
- Pozycjonowanie stron internetowych
- Profesjonalne wykorzystanie reklam Google w promocji firm i produktów
- Copywriting w Internecie
- Personal branding – recepta na długowieczność w biznesie
- Szkolenia IT
- Umiejętności menedżerskie
- Oferta
- O firmie
- Zespół
- Strefa wiedzy
- Kontakt
- Wszystkie szkolenia
- Najczęściej wybierane szkolenia
- Szkolenia otwarte
- Szkolenia zamknięte
- Umiejętności menedżerskie
- Management 3.0
- Podejmowanie decyzji w świecie VUCA
- Zarządzanie zorientowane na rezultaty
- Coachingowy styl zarządzania dla menedżerów
- Trening menedżerski. 12 x jak? – skuteczne praktyki kierowania
- Przywództwo. Najnowsze trendy i praktyczne rozwiązania wybitnych liderów
- Motywowanie pracowników. Nowoczesna strategia: w stronę spersonalizowanego podejścia
- Oceny okresowe. Sprawne narzędzie zarządzania efektywnością i rozwojem pracowników
- Technika Oceny 360° w praktyce. Etapy procesu i zasady przeprowadzenia oceny
- Zarządzanie organizacją
- Budowanie zespołu przez tworzenie dzieła – 7 inteligencji Gardnera
- Komunikacja w organizacji. Warsztaty oparte na grze symulacyjnej „Organizacja Babel”
- Myślenie strategiczne w podejmowaniu decyzji
- Kultura organizacyjna. Jak ją tworzyć i zmieniać?
- Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Nowoczesne podejście
- Zarządzanie przez Cele. Współczesne doświadczenia – jak je wykorzystać w nowoczesnej firmie?
- Zarządzanie projektami. Jak to robić?
- Tworzenie i praktyczne stosowanie modeli biznesowych
- Rozwój osobisty
- Efektywność osobista – 10 mocnych zasad
- Negocjacje zaawansowane. Wykorzystanie teorii gier
- Najlepsze strategie i taktyki w negocjacjach
- Umiejętność przekonywania – nowoczesne chwyty perswazyjne
- Sztuka profesjonalnej prezentacji. Jak przekonywać ludzi do nas, naszych produktów i idei?
- Prezentacje bez Power Point’a
- Kształtowanie wizerunku – sekrety autoprezentacji
- Stres. Jak go pokonać i … wykorzystać?
- Trening asertywności. Jak realizować własne cele nie naruszając praw innych osób?
- Obsługa Klienta i sprzedaż
- Techniki sprzedaży. Zwycięstwo na trudnych rynkach
- Jakość obsługi klienta. Jak wyprzedzić konkurencję?
- Negocjacje handlowe. Jak dzielnie walczyć i zwyciężać w zmaganiach o zysk?
- Prospecting. Jak odkryć i zdobyć nowych klientów?
- Obsługa klienta Help Desk IT
- Korespondencja z klientem
- Planowanie efektywnych działań marketingowych
- Prawo w biznesie
- Nowe Media
- Marketing internetowy – jak robić to dobrze?
- Wykorzystanie Facebook’a w działaniach marketingowych
- Pozycjonowanie i reklamy Google – podstawy marketingu w wyszukiwarkach
- Pozycjonowanie stron internetowych
- Profesjonalne wykorzystanie reklam Google w promocji firm i produktów
- Copywriting w Internecie
- Personal branding – recepta na długowieczność w biznesie
- Szkolenia IT
- Umiejętności menedżerskie
- Oferta
- O firmie
- Zespół
- Strefa wiedzy
- Kontakt
- Wszystkie szkolenia
Spedycja
Czas trwania
- 1 lub 2 dni (8 lub 16 godzin dydaktycznych)
Dla kogo?
- Kierownicy i menadżerowie działów spedycyjnych
- Specjaliści ds. spedycji
- Specjaliści ds. logistyki
W programie
- Rynek spedycyjny – charakterystyka (podmiotowa struktura rynku spedycyjnego, segmentacja rynku spedycyjnego, struktura usług spedycyjnych, zakres usług spedycyjnych – charakterystyka
- Główne relacje prawne dotyczące międzynarodowego transportu drogowego
- Konwencja o umowie międzynarodowego przewozu drogowego towarów CMR
- Konwencja celna dotycząca międzynarodowego przewozu towarów z zastosowaniem karnetów TIR (Konwencja TIR)
- Umowa europejska dotycząca pracy załóg pojazdów wykonujących przewozy drogowe (AETR)
- Umowa europejska dotycząca międzynarodowego przewozu drogowego towarów niebezpiecznych (ADR)
- Umowa o międzynarodowych przewozach szybko psujących się artykułów żywnościowych (ATP)
- Karnet ATA
- Ustawa o transporcie drogowym
- Zastosowanie konwencji CMR
- Treść listu przewozowego CMR
- Zakres odpowiedzialności przewoźnika i jego podwykonawców
- Rodzaje i charakterystyka pojazdów
- Rodzaje ładunków występujące w przewozach drogowych
- Umowa spedycji w Polsce
- Przebieg procesu spedycyjnego
- Zawarcie umowy spedycji i rola zlecenia spedycyjnego
- Zakres zlecenia spedycyjnego
- Zlecenie spedycyjne udzielone spedytorowi nazwane jako zlecenie transportowe – skutki prawne dla spedytora
- Prawa i obowiązki spedytora wynikające z umowy spedycji
- Obowiązki zleceniodawcy spedytora
- Zakres odpowiedzialności stron umowy spedycji
- Prawa i obowiązki spedytora dokonującego przewozu
- Termin przedawnienia roszczeń umowy spedycji
- Termin przedawnienia roszczeń przysługujący spedytorowi przeciwko przewoźnikom i innym spedytorom
- Wypowiedzenie umowy spedycji
- Charakter prawny Ogólnych Polskich Warunków Spedycyjnych – (OPWS)
- Przedmiot regulacji OPWS
- Zasady współpracy firma spedycyjna – zleceniodawca
- Zakres obowiązków spedytora na swoim stanowisku pracy
- Etyka zawodu spedytora
Metody szkoleniowe
- Ćwiczenia indywidualne i grupowe
- Mini wykłady
- Symulacje
Informacje organizacyjne
Oferty dotyczące szkoleń zamkniętych przygotowywane są indywidualnie.
Ogólne warunki uczestnictwa w szkoleniach organizowanych przez Exbis - Napłoszek, Szopa, Szóstak Sp. J. w Katowicach
Zarządzanie organizacją
- Budowanie zespołu przez tworzenie dzieła – 7 inteligencji Gardnera
- Komunikacja w organizacji. Warsztaty oparte na grze symulacyjnej „Organizacja Babel”
- Myślenie strategiczne w podejmowaniu decyzji
- Kultura organizacyjna. Jak ją tworzyć i zmieniać?
- Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Nowoczesne podejście
- Zarządzanie przez Cele. Współczesne doświadczenia – jak je wykorzystać w nowoczesnej firmie?
- Zarządzanie projektami. Jak to robić?
- Dział logistyki w nowoczesnej firmie. Grupowe gry decyzyjne
- Logistyka zapasy i magazynowanie
- Spedycja
- Tworzenie i praktyczne stosowanie modeli biznesowych