fbpx

Szybki kontakt


  • Nieprawidłowa treść!
  • Zły adres e-mail!
  • To pole jest puste!
  • Wyślij

Obsługa Klienta i sprzedaż

Start / Szkolenia zamknięte / Obsługa Klienta i sprzedaż

Obsługa Klienta i sprzedaż

Profesjonalna obsługa klienta to moment w którym spotykają się ze sobą dwa światy. Świat klienta i świat sprzedawcy. Umiejętne zaprojektowanie otoczenia z którym spotyka się klient będzie miało znaczący wpływ na odbiór obsługi. Niezależnie czy mówimy o telefonicznej obsłudze klienta w Call Center, komunikacji pisemnej czy kontakcie bezpośrednim. Wysoka jakość i korzystanie z praktycznych standardów obsługi pozytywnie wpływa na komunikację z klientem, redukuje trudne sytuacje i pozwala zaspokoić potrzeby klienta. Szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta dostarcza uczestnikom wiedzy, umiejętności oraz narzędzi wspierających kontakty interpersonalne. Program szkolenia kształtuje zachowania osób odpowiedzialnych za jakość obsługi dostarczając im umiejętności zaspokajania ważnych z perspektywy klienta potrzeb: merytorycznych, psychologicznych i proceduralnych

Techniki sprzedaży. Zwycięstwo na trudnych rynkach

Szkolenie, na którym nauczą się Państwo jak dostrzegać, stwarzać i wykorzystywać każdą szansę sprzedażową.

Jakość obsługi klienta. Jak wyprzedzić konkurencję?

Program szkoleniowy ukazujący kluczowe kwestie wpływające na jakość obsługi klienta.

Negocjacje handlowe. Jak dzielnie walczyć i zwyciężać w zmaganiach o zysk?

Szkolenie poruszające zagadnienia takie jak psychologia klienta w praktyce, przygotowania do negocjacji, schemat negocjacji handlowych, techniki sprzedażowe, strategie i taktyki negocjacyjne, prezentacje handlowe w negocjacjach, negocjacje przez telefon.

Prospecting. Jak odkryć i zdobyć nowych klientów?

Prospecting w pierwotnym rozumieniu oznacza poszukiwanie cennych minerałów.

Zasady telemarketingu. Sprzedaż i obsługa klienta przez telefon

Na naszym szkoleniu poznają Państwo wszystkie kluczowe umiejętności niezbędne do profesjonalnej obsługi klienta przez telefon.

Obsługa klienta Help Desk IT

Szkolenie przybliżające sprawdzonych rozwiązania i ulepszające umiejętności interpersonalne w aspektach przydatnych do obsługi klienta Help Desk IT.

Korespondencja z klientem

Na nowym kursie uczymy sprawnie i skutecznie pisać do klienta.

Planowanie efektywnych działań marketingowych

Celem szkolenia jest rozwój umiejętności tworzenia i efektywnego wdrażania planów marketingowych, z uwzględnieniem nowoczesnych czynników przewagi konkurencyjnej.

image
https://exbis.pl/wp-content/themes/solidbox/
https://exbis.pl/
#C4161C
style1
scroll
Ładowanie postów ...
/nowa-strona/
#
on
none
loading
#
Sort Gallery
on
yes
yes
off
off
off
Enter your email here
off
off