blog

Zespół

Marek Szopa

Marek Szopa

Współzałożyciel firmy, od 1992 partner zarządzający spółki.

Profesor nauk fizycznych, pracownik naukowo dydaktyczny Uniwersytetu Śląskiego. Od wielu lat propaguje oparte na dowodach podejście do rozwoju organizacji i zarządzania. Specjalista w zakresie twórczego myślenia i lateralnych technik rozwiązywania problemów oraz podejmowania decyzji w oparciu o teorię gier. Autor oryginalnych gier symulacyjnych realizowanych w instytucjach gospodarczych. Autor ponad 70 publikacji naukowych, podręczników akademickich z teorii gier i negocjacji oraz artykułów popularnych. Jego doświadczenia to kilkanaście tysięcy godzin usług rozwojowych obejmujących m.in.:

Andrzej Szóstak

Andrzej Szóstak

Współzałożyciel firmy, od 1992 partner zarządzający spółki.

Doktor socjologii, kulturoznawca, historyk organizacji, coach rozwoju osobistego i zawodowego, specjalista z zakresu psychologii biznesu. Praktyk zarządzania, kilkanaście lat pracy na stanowiskach menedżerskich (w tym Dyrektor Instytutu Nauk o Kulturze Uniwersytetu Śląskiego).

Wykładowca na studiach trenerskich Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach i Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej. Szkolił trenerów wewnętrznych m.in. dla WBK, PKO BP, BZ WBK, ING Bank Śląski, Powszechnego Banku Kredytowego, BPH, Międzynarodowej Szkoły Bankowości i Finansów, ARiMR oraz ZUS.

Iwona Napłoszek

Iwona Napłoszek

Doktor nauk technicznych, pracownik dydaktyczny (Uniwersytet Śląski, Wyższa Szkoła Bankowości i Finansów). Pedagog z wykształcenia i zamiłowania. Partner zarządzający w firmie eventowej Iventi Exbis, dyrektor ds. biura i szkoleń w Firmie Exbis. Autorka kompleksowych programów szkoleniowych z zakresu zarządzania i umiejętności osobistych.

Od dziesięciu lat prowadzi wysoko oceniane warsztaty szkoleniowe  z negocjacji, rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji, efektywności osobistej, obsługi klienta, budowania zespołu.

Bożena Cyrol

Prawnik z uprawnieniami sędziego, radca prawnego i adwokata. Wykładowca Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego, Międzynarodowej Szkoły Bankowości i Finansów, Dolnośląskiej Szkoły Bankowej. Uczestniczyła w szkoleniach prawnych i warsztatach pedagogicznych we Francji. Współpracuje z wieloma podmiotami organizującymi szkolenia w zakresie prawa bankowego, weksli, zabezpieczenia wierzytelności i egzekucji: Bank Śląski SA, BPH SA, PBK SA, PKO BP, PEKAO S.A. Teoretyk i praktyk prowadzący własną kancelarię.

Anna Łoza-Dzidowska

 Anna Łoza-Dzidowska
Absolwentka Akademii Sztuk Pięknych. Zawodowo działa na dwóch płaszczyznach - artystycznej i szkoleniowej. Twórcza i otwarta. Patrzy na świat okiem grafika, ale i wnikliwego znawcy ludzkiej psychiki. Specjalizuje się w procesach związanych ze zmianą już istniejącego, lub wykreowaniem zupełnie nowego wizerunku firm. W jej wykonaniu rebranding oznacza nie tylko lifting wizualny, ale również pracę nad zmianą postaw i zachowań ludzi. Posiada doświadczenie menedżerskie.

Od kilkunastu lat - trener specjalizujący się w psychologii biznesu, asertywności, komunikacji interpersonalnej, zarządzania oraz funkcjonowania zespołów pracowniczych.

 

Aneta Esnekier

Socjolog, trenerka biznesu nastawiona na praktyczne rozwiązania, wykładowca współpracujący z Uniwersytetem SWPS w         Katowicach. Posiada 17-letnie doświadczenie w koordynowaniu i prowadzeniu szkoleń. Jej domeną są warsztaty doskonalące  umiejętności miękkie, w tym  wystąpienia publiczne, budowanie efektywnego zespołu, rozwój osobisty, obsługa klienta z elementami sprzedaży, odnajdywanie się na rynku pracy, warsztaty w zakresie psychologicznych aspektów zakładania działalności gospodarczej (stworzyła w tym zakresie całkowicie autorski kilkugodzinny program  pod hasłem „Twój PROJEKT PASJA”). Autorka programu nietypowych warsztatów „Zarządzanie Szefem”, mających na celu ośmielenie pracownika w  przejmowaniu inicjatywy w relacji z przełożonym. Zapraszana do komentowania na łamach prasy zagadnień związanych z szeroko pojętym rynkiem pracy  (np. Puls Biznesu, Magazyn SUKCES, Eurogospodarka, Wprost, Newseeek Psychologia). Jej ulubiony cytat, za Benjaminem Franklinem "Dobrze zrobione  jest lepsze niż dobrze powiedziane". 

Małgorzata Świerkosz - Hołysz

      Małgorzata Świerkosz - Hołysz

 Coach, trener, konsultant z zakresu rozwoju kompetencji        menedżerskich i tzw. kompetencji miękkich. Autorka artykułów  naukowych dotyczących coachingu i zarządzania. Na sali  szkoleniowej spędziła ponad 7500 godzin. Doświadczenie w  biznesie zdobywała już  od 1999 r. jako  właściciel firmy, a  następnie trener wewnętrzny w dużej  korporacji  finansowej,  gdzie odpowiadała za organizację, projektowanie i  prowadzenie  szkoleń miękkich i twardych, wdrażanie i badanie modelu  kompetencji, rekrutację i selekcję pracowników, coaching,  prowadzenie procesów Development Center. Prowadzi szkolenia   zakresu szeroko rozumianego zarządzania: zarządzanie zmianą,  zarządzanie sytuacyjne, zarządzanie poprzez kompetencje,  zarządzanie przez cele, zarządzanie w oparciu o talenty, coachingowy  model zarządzania; zarządzanie sobą w czasie, zarządzanie  pokoleniem X i Y. Opracowuje i wdraża modele kompetencji zarówno  w organizacjach biznesowych (finansowych), jak i w jednostkach  administracji publicznej. Aktywnie działa jako coach (ponad 600  sesji), prowadząc sesje zarówno dla wysokiej kadry managerskiej,  jak i dla klientów indywidualnych. Certyfikowany, międzynarodowy  konsultant MindSonar®, narzędzia służącego do pomiaru czynników  stylów myślenia ludzi, wspierającego proces coachingu, mentoringu,  rekrutacji,sprzedaży czy budowania zespołu. Członek Izby Coachingu.

Andrzej Kot

Andrzej Kot

Kulturoznawca. Ukończone studia podyplomowe z zakresu Ekspertyzy Dokumentów w Akademii Polonijnej w Częstochowie. Autor pracy z pogranicza pismoznawstwa i grafologii „Studium porównawcze pisma recept i naturalnego tożsamego wykonawcy", podejmującej próbę odpowiedzi na pytanie: „dlaczego lekarze bazgrzą nieczytelnie na receptach”.

Od ponad 8 lat biegły sądowy w zakresie ekspertyzy pisma ręcznego i podpisów przy SO w Bielsku Białej i Częstochowie oraz przy Sądzie Okręgowym w Katowicach. Licencjonowany pracownik ochrony.

Prywatnie: sternik jachtowy i motorowodny zwiedzający urocze zakątki rodzimego Bałtyku i niepotwarzalnych Mazur, saksofonista oraz zapalony działkowicz.

Paweł Kopijer

      

      Absolwent studiów MBA (Thames Valley University, London).

      Posiada amerykańskie certyfikaty Modelu ROI™, J.J.Phillips, ROI Institute

     oraz metodologii Human Performance Improvement, ASTD.

     Coach certyfikowany w programach coaching’u menedżerskiego LMI™,

     Paula J. Meyera.

Magdalena Mirowska

Magdalena Mirowska

Menedżer w firmie handlowej. Absolwentka Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Śląskiego i rachunkowości w Wyższej Szkole Biznesu. Swoje doświadczenie zawodowe w zarządzaniu finansami i kierowaniu zespołem wykorzystuje w pracy trenerskiej. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu analizy finansowej, optymalizacji kosztów i procesów oraz wykorzystaniu w praktyce narzędzi informatycznych. Realizowane przez nią szkolenia zawsze charakteryzuje dbałość o szczegóły. Z pasją przeprowadza uczestników szkoleń przez świat matrixa. Fanka rocka, siatkówki i dwóch desek. 

Przemysław Magaczewski

Przemysław Magaczewski
Doktor prawa, radca prawny i trener. Wspólnik w Kancelarii EUROIUS Kancelaria Radców Prawnych Drząszcz, Kucharski, Magaczewski spółka partnerska.Wykładał na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu Wydział Zamiejscowy w Chorzowie. Praktyk prawnik, od ponad dziesięciu lat zajmuje się obsługą prawną przedsiębiorców, zarówno dużych spółek kapitałowych  jak i małych i średnich przedsiębiorstw prowadzonych przez osoby fizyczne. Posiada również doświadczenie w obsłudze prawnej jednostek samorządu terytorialnego, zarówno związanej z bieżącym ich funkcjonowanie jak i realizacją projektów partnerstwa publiczno–prywatnego.

 

Małgorzata Łozińska

Trener, coach, konsultant

Absolwentka Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego i studiów podyplomowych na kierunku Zarządzanie Ludźmi w Firmie na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

W 2012 roku uzyskała certyfikat Mastera NLP. W roku 2013 ukończyła Akademię Trenera Biznesu. W 2015 roku ukończyła w Norman Benett Academy kurs coachingowy i uzyskała tytuł Coacha Praktyka Biznesu wg standardów European Mentoring & Coaching Council. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe, związane z zarządzaniem ludźmi w organizacjach.

Przez blisko 10 lat pracowała jako manager ds. rozwoju i rekrutacji w Medicover, gdzie była odpowiedzialna za budowanie polityki rekrutacyjnej, rozwojowej i szkoleniowej. Od ponad 5 lat pracuje jako konsultant HR i trener. Zaangażowana w realizację projektów doradczych i rozwojowych w zakresie zarządzania ludźmi i podnoszenia ich kompetencji w miejscu pracy.

Dagmara Szkudlarek-Nowatkowska

Specjalista ds Public Relations oraz marketingu społecznościowego. Już od 2007 roku realizuje projekty z zakresu szeroko pojętej kreacji reklamowej, obejmujące działania  tj. media relations,  branding, copywriting, event marketing.

Obecnie w  firmie Silence! zajmuje się działaniami z zakresu promocji osób i marek w kanałach  internetowych oraz mediach tradycyjnych. Od 2012 roku pilotuje projekt społeczny Pstrykam Śląskie. Jest autorką szeregu artykułów biznesowych  publikowanych min. w portalach  Bankier, Marketer Plus, Social Press. 

Kuba Nagórski

CEO – agencji kreatywnej "kręci sie!". Specjalista od marketingu zintegrowanego, miłośnik social media, szkoleniowiec i mówca w wolnych chwilach. Od wielu lat zaangażowany również w trzeci sektor.
Jako współwłaściciel agencji kreatywnej tworzył kampanie marketingowe dla podmiotów o różnym zasięgu – od małych firm regionalnych, przez samorządy po międzynarodowe korporacje.
Posiada certyfikat trenerski zgodny ze standardami Europejskich Norm Kwalifikacji (5 EQF Level) Przeprowadził ponad 2000 godzin szkoleń dla organizacji pozarządowych, podmiotów biznesowych oraz w ramach projektów unijnych.

Leszek Nowodworski

Leszek Nowodworski

Z wykształcenia politolog, kończył studia podyplomowe z Zarządzania i Marketingu na Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Związany z zarządzaniem od 1995 roku.

Od wielu lat tworzy i realizuje programy szkoleniowe  z zakresu  zarządzania, sprzedaży doradczej, budowania wizerunku, przedsiębiorczości oraz rozwoju (min. dla Amplico AIG Life, AIG PTE, Prevoir -Vie Group, Nawigator– Konsultanci w Zarządzaniu, AXA Polska, Prudential Assurance ). Współpracował w projektach szkoleniowych  dla  ZUS , BZ WBK, BZ WBK Leasing, PGE. Assessor  z doświadczeniem w prowadzeniu i koordynowaniu procesów Assesment Center oraz Development Center.

Agata Otrębska

Agata Otrębska
Trenerka, coach i menedżerka projektów z kilkunastoletnim doświadczeniem. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego, Akademii Ekonomicznej w Katowicach i Université du Québec oraz Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Inicjatorka i menedżerka projektów badawczych, szkoleniowych i rozwojowych w ramach Programów Ramowych Unii Europejskiej, na zlecenie Banku Światowego oraz krajowych instytucji publicznych.

Prowadzi szkolenia w zakresie umiejętności miękkich – komunikacji, asertywności, budowania zespołu, radzenia sobie ze stresem, wystąpień publicznych, poszerzania własnej strefy komfortu, dokonywania zmiany w sobie i środowisku pracy.

Anna Olczak

Anna Olczak

Psycholog, konsultant i trener. Licencjonowany  konsultant Extended DISC. Praktyk NLP. Assesor AC/DC. Biolog. Zarządzała oddziałem dużej firmy szkoleniowej oraz  działem sprzedaży w hotelu Panorama, odpowiadała  za organizację i rozwój Europejskiego Centrum Team Buildingu, pierwszego w Polsce Ośrodka Szkoleniowo – Rekreacyjnego  oferującego w pełni wyposażony teren do realizacji imprez typu outdoor oraz zaplecze hotelowo- gastronomiczne na europejskim poziomie jakości.

Ekspert do spraw przygotowania, wdrażania i oceny działań szkoleniowych. Doradca w zakresie realizacji programów dotyczących zarządzania sprzedażą i budowania relacji z klientem, zarządzania i przywództwa oraz rozwijania efektywności osobistej.

Maria Ochwat

 

 

 

     

Maria Ochwat –  dr nauk humanistycznych w dziedzinie nauki o polityce, absolwentka politologii (spec. dziennikarskiej) i kulturoznawstwa (spec. filmoznawczej - Uniwersytet Śląski w Katowicach), prawa (Uniwersytet Gdański w Gdańsku), organizacji produkcji filmowej i telewizyjnej (PWSFTViT w Łodzi), Szkoły Praw Człowieka (Helsińska Fundacja Praw Człowieka Warszawie), studiów nad pokojem i rozwiązywaniem konfliktów międzynarodowych (Chulalongkorn University  w Bangkoku) oraz coachingu (WSB w Poznaniu). Studiowała PR na Uniwersytecie Londyńskim w Londynie.

 

 

Małgorzata Karolczyk-Pundyk

      Prawnik, trener

 Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach na Kierunku Prawo. Absolwentka studiów doktorskich z otwartym      przewodem doktorskim na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach na Kierunku Prawo.

 Od 2010 roku prowadzi własną kancelarię prawną, zajmującą się obsługą przedsiębiorstw, osób fizycznych oraz stowarzyszeń, fundacji i związków        zawodowych.

 Od 2011 prowadzi szkolenia z zakresu prawa, szczególnie dotyczące zagadnień prawa pracy, prawa cywilnego (umowy handlowe, gwarancja, rękojmia,    odszkodowania itp.), postępowania administracyjnego oraz kodeksu spółek handlowych.

Marek Rachoń

Marek Rachoń
Aktor, trener, logopeda, doktor sztuki teatralnej. Na stałe związany z Teatrem Śląskim w Katowicach. Otrzymał wiele prestiżowych nagród i wyróżnień, między innymi Nagrodę im. Leona Schillera (ogólnopolska nagroda aktorska przyznawana przez Związek Artystów Scen Polskich), Nagrodę Marszałka Województwa Śląskiego dla Młodych Twórców, Nagrodę im. Andrzeja Waligórskiego w konkursie Przeglądu Piosenki Aktorskiej we Wrocławiu.

Prowadzi szkolenia z emisji głosu i ekspresji. Wykłada emisję głosu na Uniwersytecie Śląskim, Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej oraz w Trzyletnim, Pomaturalnym Studium Aktorskim przy Teatrze Śląskim w Katowicach. Jego pasją jest mówienie. Zaraża tą pasją innych.