blog

Zespół

Marek Szopa

Marek Szopa

Współzałożyciel firmy, od 1992 partner zarządzający spółki.

Profesor nauk fizycznych, przewodniczący rady naukowej kierunku Ekonofizyka w Uniwersytecie Śląskim. Praktyk zarządzania. Jako jeden z nielicznych w Polsce rozwija "ścisłe" podejście do rozwoju organizacji i zarządzania. Specjalista w zakresie twórczego myślenia i lateralnych technik rozwiązywania problemów oraz podejmowania decyzji w oparciu o teorię gier. Autor oryginalnych gier symulacyjnych realizowanych w instytucjach gospodarczych. Przygotowywał polskich negocjatorów do rozmów akcesyjnych z UE.

Andrzej Szóstak

Andrzej Szóstak

Współzałożyciel firmy, od 1992 partner zarządzający spółki.

Doktor socjologii, kulturoznawca, historyk organizacji, coach rozwoju osobistego i zawodowego, specjalista z zakresu psychologii biznesu. Praktyk zarządzania, kilkanaście lat pracy na stanowiskach menedżerskich (w tym Dyrektor Instytutu Nauk o Kulturze Uniwersytetu Śląskiego).

Wykładowca na studiach trenerskich Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach i Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej. Szkolił trenerów wewnętrznych m.in. dla WBK, PKO BP, BZ WBK, ING Bank Śląski, Powszechnego Banku Kredytowego, BPH, Międzynarodowej Szkoły Bankowości i Finansów, ARiMR oraz ZUS.

Paweł Kopijer

      

      Absolwent studiów MBA (Thames Valley University, London).

      Posiada amerykańskie certyfikaty Modelu ROI™, J.J.Phillips, ROI Institute

     oraz metodologii Human Performance Improvement, ASTD.

     Coach certyfikowany w programach coaching’u menedżerskiego LMI™,

     Paula J. Meyera.

Małgorzata Karolczyk-Pundyk

      Prawnik, trener

 Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach na Kierunku Prawo. Absolwentka studiów doktorskich z otwartym      przewodem doktorskim na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach na Kierunku Prawo.

 Od 2010 roku prowadzi własną kancelarię prawną, zajmującą się obsługą przedsiębiorstw, osób fizycznych oraz stowarzyszeń, fundacji i związków        zawodowych.

 Od 2011 prowadzi szkolenia z zakresu prawa, szczególnie dotyczące zagadnień prawa pracy, prawa cywilnego (umowy handlowe, gwarancja, rękojmia,    odszkodowania itp.), postępowania administracyjnego oraz kodeksu spółek handlowych.

Małgorzata Łozińska

Trener, coach, konsultant

Absolwentka Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego i studiów podyplomowych na kierunku Zarządzanie Ludźmi w Firmie na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

W 2012 roku uzyskała certyfikat Mastera NLP. W roku 2013 ukończyła Akademię Trenera Biznesu. W 2015 roku ukończyła w Norman Benett Academy kurs coachingowy i uzyskała tytuł Coacha Praktyka Biznesu wg standardów European Mentoring & Coaching Council. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe, związane z zarządzaniem ludźmi w organizacjach.

Przez blisko 10 lat pracowała jako manager ds. rozwoju i rekrutacji w Medicover, gdzie była odpowiedzialna za budowanie polityki rekrutacyjnej, rozwojowej i szkoleniowej. Od ponad 5 lat pracuje jako konsultant HR i trener. Zaangażowana w realizację projektów doradczych i rozwojowych w zakresie zarządzania ludźmi i podnoszenia ich kompetencji w miejscu pracy.

Bożena Cyrol

Prawnik z uprawnieniami sędziego, radca prawnego i adwokata. Wykładowca Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego, Międzynarodowej Szkoły Bankowości i Finansów, Dolnośląskiej Szkoły Bankowej. Uczestniczyła w szkoleniach prawnych i warsztatach pedagogicznych we Francji. Współpracuje z wieloma podmiotami organizującymi szkolenia w zakresie prawa bankowego, weksli, zabezpieczenia wierzytelności i egzekucji: Bank Śląski SA, BPH SA, PBK SA, PKO BP, PEKAO S.A. Teoretyk i praktyk prowadzący własną kancelarię.

Aneta Esnekier

Socjolog, trenerka biznesu nastawiona na praktyczne rozwiązania, wykładowca współpracujący z Uniwersytetem SWPS w         Katowicach. Posiada 17-letnie doświadczenie w koordynowaniu i prowadzeniu szkoleń. Jej domeną są warsztaty doskonalące  umiejętności miękkie, w tym  wystąpienia publiczne, budowanie efektywnego zespołu, rozwój osobisty, obsługa klienta z elementami sprzedaży, odnajdywanie się na rynku pracy, warsztaty w zakresie psychologicznych aspektów zakładania działalności gospodarczej (stworzyła w tym zakresie całkowicie autorski kilkugodzinny program  pod hasłem „Twój PROJEKT PASJA”). Autorka programu nietypowych warsztatów „Zarządzanie Szefem”, mających na celu ośmielenie pracownika w  przejmowaniu inicjatywy w relacji z przełożonym. Zapraszana do komentowania na łamach prasy zagadnień związanych z szeroko pojętym rynkiem pracy  (np. Puls Biznesu, Magazyn SUKCES, Eurogospodarka, Wprost, Newseeek Psychologia). Jej ulubiony cytat, za Benjaminem Franklinem "Dobrze zrobione  jest lepsze niż dobrze powiedziane". 

Andrzej Kot

Andrzej Kot

Kulturoznawca. Ukończone studia podyplomowe z zakresu Ekspertyzy Dokumentów w Akademii Polonijnej w Częstochowie. Autor pracy z pogranicza pismoznawstwa i grafologii „Studium porównawcze pisma recept i naturalnego tożsamego wykonawcy", podejmującej próbę odpowiedzi na pytanie: „dlaczego lekarze bazgrzą nieczytelnie na receptach”.

Od ponad 8 lat biegły sądowy w zakresie ekspertyzy pisma ręcznego i podpisów przy SO w Bielsku Białej i Częstochowie oraz przy Sądzie Okręgowym w Katowicach. Licencjonowany pracownik ochrony.

Prywatnie: sternik jachtowy i motorowodny zwiedzający urocze zakątki rodzimego Bałtyku i niepotwarzalnych Mazur, saksofonista oraz zapalony działkowicz.

Anna Łoza-Dzidowska

 Anna Łoza-Dzidowska
Absolwentka Akademii Sztuk Pięknych. Zawodowo działa na dwóch płaszczyznach - artystycznej i szkoleniowej. Twórcza i otwarta. Patrzy na świat okiem grafika, ale i wnikliwego znawcy ludzkiej psychiki. Specjalizuje się w procesach związanych ze zmianą już istniejącego, lub wykreowaniem zupełnie nowego wizerunku firm. W jej wykonaniu rebranding oznacza nie tylko lifting wizualny, ale również pracę nad zmianą postaw i zachowań ludzi. Posiada doświadczenie menedżerskie.

Od kilkunastu lat - trener specjalizujący się w psychologii biznesu, asertywności, komunikacji interpersonalnej, zarządzania oraz funkcjonowania zespołów pracowniczych.

 

Przemysław Magaczewski

Przemysław Magaczewski
Doktor prawa, radca prawny i trener. Wspólnik w Kancelarii EUROIUS Kancelaria Radców Prawnych Drząszcz, Kucharski, Magaczewski spółka partnerska.Wykładał na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu Wydział Zamiejscowy w Chorzowie. Praktyk prawnik, od ponad dziesięciu lat zajmuje się obsługą prawną przedsiębiorców, zarówno dużych spółek kapitałowych  jak i małych i średnich przedsiębiorstw prowadzonych przez osoby fizyczne. Posiada również doświadczenie w obsłudze prawnej jednostek samorządu terytorialnego, zarówno związanej z bieżącym ich funkcjonowanie jak i realizacją projektów partnerstwa publiczno–prywatnego.

 

Magdalena Mirowska

Magdalena Mirowska

Menedżer w firmie handlowej. Absolwentka Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Śląskiego i rachunkowości w Wyższej Szkole Biznesu. Swoje doświadczenie zawodowe w zarządzaniu finansami i kierowaniu zespołem wykorzystuje w pracy trenerskiej. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu analizy finansowej, optymalizacji kosztów i procesów oraz wykorzystaniu w praktyce narzędzi informatycznych. Realizowane przez nią szkolenia zawsze charakteryzuje dbałość o szczegóły. Z pasją przeprowadza uczestników szkoleń przez świat matrixa. Fanka rocka, siatkówki i dwóch desek. 

Kuba Nagórski

CEO – agencji kreatywnej "kręci sie!". Specjalista od marketingu zintegrowanego, miłośnik social media, szkoleniowiec i mówca w wolnych chwilach. Od wielu lat zaangażowany również w trzeci sektor.
Jako współwłaściciel agencji kreatywnej tworzył kampanie marketingowe dla podmiotów o różnym zasięgu – od małych firm regionalnych, przez samorządy po międzynarodowe korporacje.
Posiada certyfikat trenerski zgodny ze standardami Europejskich Norm Kwalifikacji (5 EQF Level) Przeprowadził ponad 2000 godzin szkoleń dla organizacji pozarządowych, podmiotów biznesowych oraz w ramach projektów unijnych.

Iwona Napłoszek

Iwona Napłoszek

Doktor nauk technicznych, pracownik dydaktyczny (Uniwersytet Śląski, Wyższa Szkoła Bankowości i Finansów). Pedagog z wykształcenia i zamiłowania. Partner zarządzający w firmie eventowej Iventi Exbis, dyrektor ds. biura i szkoleń w Firmie Exbis. Autorka kompleksowych programów szkoleniowych z zakresu zarządzania i umiejętności osobistych.

Od dziesięciu lat prowadzi wysoko oceniane warsztaty szkoleniowe  z negocjacji, rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji, efektywności osobistej, obsługi klienta, budowania zespołu.

Leszek Nowodworski

Leszek Nowodworski

Z wykształcenia politolog, kończył studia podyplomowe z Zarządzania i Marketingu na Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Związany z zarządzaniem od 1995 roku.

Od wielu lat tworzy i realizuje programy szkoleniowe  z zakresu  zarządzania, sprzedaży doradczej, budowania wizerunku, przedsiębiorczości oraz rozwoju (min. dla Amplico AIG Life, AIG PTE, Prevoir -Vie Group, Nawigator– Konsultanci w Zarządzaniu, AXA Polska, Prudential Assurance ). Współpracował w projektach szkoleniowych  dla  ZUS , BZ WBK, BZ WBK Leasing, PGE. Assessor  z doświadczeniem w prowadzeniu i koordynowaniu procesów Assesment Center oraz Development Center.

Anna Olczak

Anna Olczak

Psycholog, konsultant i trener. Licencjonowany  konsultant Extended DISC. Praktyk NLP. Assesor AC/DC. Biolog. Zarządzała oddziałem dużej firmy szkoleniowej oraz  działem sprzedaży w hotelu Panorama, odpowiadała  za organizację i rozwój Europejskiego Centrum Team Buildingu, pierwszego w Polsce Ośrodka Szkoleniowo – Rekreacyjnego  oferującego w pełni wyposażony teren do realizacji imprez typu outdoor oraz zaplecze hotelowo- gastronomiczne na europejskim poziomie jakości.

Ekspert do spraw przygotowania, wdrażania i oceny działań szkoleniowych. Doradca w zakresie realizacji programów dotyczących zarządzania sprzedażą i budowania relacji z klientem, zarządzania i przywództwa oraz rozwijania efektywności osobistej.

Agata Otrębska

Agata Otrębska
Trenerka, coach i menedżerka projektów z kilkunastoletnim doświadczeniem. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego, Akademii Ekonomicznej w Katowicach i Université du Québec oraz Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Inicjatorka i menedżerka projektów badawczych, szkoleniowych i rozwojowych w ramach Programów Ramowych Unii Europejskiej, na zlecenie Banku Światowego oraz krajowych instytucji publicznych.

Prowadzi szkolenia w zakresie umiejętności miękkich – komunikacji, asertywności, budowania zespołu, radzenia sobie ze stresem, wystąpień publicznych, poszerzania własnej strefy komfortu, dokonywania zmiany w sobie i środowisku pracy.

Piotr Pinoczek

Piotr Pinoczek

Doktor ekonomii o specjalności nauki o zarządzaniu, trener, konsultant i menedżer. Realizował szereg projektów i inicjatyw wprowadzających zmianę biznesową w organizacjach (z dziedziny telekomunikacji, optymalizacji procesów, sprzedaży, strategii firmy i rozwoju pracowników).

Największe doświadczenie uzyskał biorąc udział w procesach transformacji Telekomunikacji Polskiej; początkowo w działaniach przygotowujących przedsiębiorstwo do wejścia na giełdę, później koordynując pracę biur obsługi klienta powstałych w wyniku połączenia regionów TP.

Marek Rachoń

Marek Rachoń
Aktor, trener, logopeda, doktor sztuki teatralnej. Na stałe związany z Teatrem Śląskim w Katowicach. Otrzymał wiele prestiżowych nagród i wyróżnień, między innymi Nagrodę im. Leona Schillera (ogólnopolska nagroda aktorska przyznawana przez Związek Artystów Scen Polskich), Nagrodę Marszałka Województwa Śląskiego dla Młodych Twórców, Nagrodę im. Andrzeja Waligórskiego w konkursie Przeglądu Piosenki Aktorskiej we Wrocławiu.

Prowadzi szkolenia z emisji głosu i ekspresji. Wykłada emisję głosu na Uniwersytecie Śląskim, Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej oraz w Trzyletnim, Pomaturalnym Studium Aktorskim przy Teatrze Śląskim w Katowicach. Jego pasją jest mówienie. Zaraża tą pasją innych.

Aleksandra Rzeźniczek

Aleksandra Rzeźniczek

Psycholog, trener z wieloletnim doświadczeniem. Zrealizowała ponad tysiąc dni szkoleniowych. Prowadzi  warsztaty z komunikacji interpersonalnej, asertywności, zarządzania zespołem, funkcjonowania zespołów. Posiada doświadczenie w obszarach związanych z zarządzaniem w sektorach produkcyjnych, realizowała szkolenia i brała udział we wdrożeniach narzędzi i technik Lean Management.

Prowadziła zajęcia „Elementy komunikacji w pracy naukowej”  dla studentów studiów doktoranckich Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Stale współpracuje z Wyższą Szkołą Europejską im. Ks. Józefa Tischnera w Krakowie jako opiekun merytoryczny studiów podyplomowych oraz wykładowca. 

Grzegorz Skiera

Specjalista ds e-marketingu. Założyciel firmy Silence! realizującej szeroko zakrojone kampanie reklamowe w Internecie. Działaniami z zakresu marketingu internetowego zajmuje się już od 2004 roku. Posiada na swoim koncie wiele sukcesów w obszarze praktycznych realizacji projektów wizerunkowych.

Jest autorem wielu cieszących się uznaniem artykułów traktujących o nowoczesnych formach reklamy w sieci, publikowanych w portalach tj. Bankier, Marketer Plus, Sprawny Marketing. Ponadto bierze czynny udział w konferencjach branżowych tj. Silesia SEM czy Akademia Dla Przedsiębiorczych. Szkoleniowiec i trener.

Więcej artykułów…