Szkolenie przeznaczone jest zarówno dla osób, które zamierzają otworzyć własną działalność, jak i dla doświadczonych menedżerów. Celem szkolenia jest poszerzenie wiedzy na temat form prowadzenia działalności gospodarczej, własności intelektualnej i przemysłowej przedsiębiorstwa oraz zasad tworzenia umów i kontraktów. Fachowa wiedza prawnicza wzbogacona jest o zakres „miękkich” umiejętności takich jak: budowanie wizerunku firmy, kształtowanie dobrych relacji, efektywna komunikacja i aktywne słuchanie. Szkolenie jest próbą odpowiedzi na pytanie: Co zrobić, by być o krok przed konkurencją?
- 32 609 71 09
- info@exbis.pl
- ul. Słonimskiego 2/1, 40-133 Katowice
- Najczęściej wybierane szkolenia
- Szkolenia otwarte
- Szkolenia zamknięte
- Umiejętności menedżerskie
- Management 3.0
- Podejmowanie decyzji w świecie VUCA
- Zarządzanie zorientowane na rezultaty
- Coachingowy styl zarządzania dla menedżerów
- Trening menedżerski. 12 x jak? – skuteczne praktyki kierowania
- Przywództwo. Najnowsze trendy i praktyczne rozwiązania wybitnych liderów
- Motywowanie pracowników. Nowoczesna strategia: w stronę spersonalizowanego podejścia
- Oceny okresowe. Sprawne narzędzie zarządzania efektywnością i rozwojem pracowników
- Technika Oceny 360° w praktyce. Etapy procesu i zasady przeprowadzenia oceny
- Zarządzanie organizacją
- Budowanie zespołu przez tworzenie dzieła – 7 inteligencji Gardnera
- Komunikacja w organizacji. Warsztaty oparte na grze symulacyjnej „Organizacja Babel”
- Myślenie strategiczne w podejmowaniu decyzji
- Kultura organizacyjna. Jak ją tworzyć i zmieniać?
- Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Nowoczesne podejście
- Zarządzanie przez Cele. Współczesne doświadczenia – jak je wykorzystać w nowoczesnej firmie?
- Zarządzanie projektami. Jak to robić?
- Tworzenie i praktyczne stosowanie modeli biznesowych
- Rozwój osobisty
- Efektywność osobista – 10 mocnych zasad
- Negocjacje zaawansowane. Wykorzystanie teorii gier
- Najlepsze strategie i taktyki w negocjacjach
- Umiejętność przekonywania – nowoczesne chwyty perswazyjne
- Sztuka profesjonalnej prezentacji. Jak przekonywać ludzi do nas, naszych produktów i idei?
- Prezentacje bez Power Point’a
- Kształtowanie wizerunku – sekrety autoprezentacji
- Stres. Jak go pokonać i … wykorzystać?
- Trening asertywności. Jak realizować własne cele nie naruszając praw innych osób?
- Obsługa Klienta i sprzedaż
- Techniki sprzedaży. Zwycięstwo na trudnych rynkach
- Jakość obsługi klienta. Jak wyprzedzić konkurencję?
- Negocjacje handlowe. Jak dzielnie walczyć i zwyciężać w zmaganiach o zysk?
- Prospecting. Jak odkryć i zdobyć nowych klientów?
- Obsługa klienta Help Desk IT
- Korespondencja z klientem
- Planowanie efektywnych działań marketingowych
- Prawo w biznesie
- Nowe Media
- Marketing internetowy – jak robić to dobrze?
- Wykorzystanie Facebook’a w działaniach marketingowych
- Pozycjonowanie i reklamy Google – podstawy marketingu w wyszukiwarkach
- Pozycjonowanie stron internetowych
- Profesjonalne wykorzystanie reklam Google w promocji firm i produktów
- Copywriting w Internecie
- Personal branding – recepta na długowieczność w biznesie
- Szkolenia IT
- Umiejętności menedżerskie
- Oferta
- O firmie
- Zespół
- Strefa wiedzy
- Kontakt
- Wszystkie szkolenia
- Najczęściej wybierane szkolenia
- Szkolenia otwarte
- Szkolenia zamknięte
- Umiejętności menedżerskie
- Management 3.0
- Podejmowanie decyzji w świecie VUCA
- Zarządzanie zorientowane na rezultaty
- Coachingowy styl zarządzania dla menedżerów
- Trening menedżerski. 12 x jak? – skuteczne praktyki kierowania
- Przywództwo. Najnowsze trendy i praktyczne rozwiązania wybitnych liderów
- Motywowanie pracowników. Nowoczesna strategia: w stronę spersonalizowanego podejścia
- Oceny okresowe. Sprawne narzędzie zarządzania efektywnością i rozwojem pracowników
- Technika Oceny 360° w praktyce. Etapy procesu i zasady przeprowadzenia oceny
- Zarządzanie organizacją
- Budowanie zespołu przez tworzenie dzieła – 7 inteligencji Gardnera
- Komunikacja w organizacji. Warsztaty oparte na grze symulacyjnej „Organizacja Babel”
- Myślenie strategiczne w podejmowaniu decyzji
- Kultura organizacyjna. Jak ją tworzyć i zmieniać?
- Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Nowoczesne podejście
- Zarządzanie przez Cele. Współczesne doświadczenia – jak je wykorzystać w nowoczesnej firmie?
- Zarządzanie projektami. Jak to robić?
- Tworzenie i praktyczne stosowanie modeli biznesowych
- Rozwój osobisty
- Efektywność osobista – 10 mocnych zasad
- Negocjacje zaawansowane. Wykorzystanie teorii gier
- Najlepsze strategie i taktyki w negocjacjach
- Umiejętność przekonywania – nowoczesne chwyty perswazyjne
- Sztuka profesjonalnej prezentacji. Jak przekonywać ludzi do nas, naszych produktów i idei?
- Prezentacje bez Power Point’a
- Kształtowanie wizerunku – sekrety autoprezentacji
- Stres. Jak go pokonać i … wykorzystać?
- Trening asertywności. Jak realizować własne cele nie naruszając praw innych osób?
- Obsługa Klienta i sprzedaż
- Techniki sprzedaży. Zwycięstwo na trudnych rynkach
- Jakość obsługi klienta. Jak wyprzedzić konkurencję?
- Negocjacje handlowe. Jak dzielnie walczyć i zwyciężać w zmaganiach o zysk?
- Prospecting. Jak odkryć i zdobyć nowych klientów?
- Obsługa klienta Help Desk IT
- Korespondencja z klientem
- Planowanie efektywnych działań marketingowych
- Prawo w biznesie
- Nowe Media
- Marketing internetowy – jak robić to dobrze?
- Wykorzystanie Facebook’a w działaniach marketingowych
- Pozycjonowanie i reklamy Google – podstawy marketingu w wyszukiwarkach
- Pozycjonowanie stron internetowych
- Profesjonalne wykorzystanie reklam Google w promocji firm i produktów
- Copywriting w Internecie
- Personal branding – recepta na długowieczność w biznesie
- Szkolenia IT
- Umiejętności menedżerskie
- Oferta
- O firmie
- Zespół
- Strefa wiedzy
- Kontakt
- Wszystkie szkolenia
Jak wyprzedzić konkurencję – aspekty prawne wzbogacone o elementy budowania relacji z klientem i kreatywności w firmie
Start / Szkolenia zamknięte / Prawo w biznesie / Jak wyprzedzić konkurencję – aspekty prawne wzbogacone o elementy budowania relacji z klientem i kreatywności w firmie
Czas trwania
8 lub 16 godzin dydaktycznych
Dla kogo?
Prezesi, dyrektorzy, kadra menadżerska
1. Arena i fasada - spojrzenia na organizację przez pryzmat otoczenia; metody pozyskiwania informacji zwrotnych i szansa na rozwój
2. Analiza SWOT firmy
3. Zabezpiecz swoje interesy na początku
- Podstawowe formy prowadzenia działalności: jednoosobowa działalność (wady i zalety, sposób rejestracji); spółki kapitałowe (wady i zalety, sposób rejestracji); spółki osobowe (wady i zalety, sposób rejestracji)
- Co wybrać? –jakie formy są odpowiednie do właściwych planów, zamierzeń, możliwości
4. Własność intelektualna jako dobro przedsiębiorcy
- Ćwiczenie „Stan posiadania” – definicja dóbr firmy przez pryzmat jednostki
- Prawo autorskie – co to takiego utwór i jak go chronić
- Własność przemysłowa: logo jako znak towarowy; patenty i wzory przemysłowe
- Sposoby poszukiwania nowych rozwiązań – algorytmy i heurystyki: sposoby rozwijania kreatywności; metody pracy grupowej wspierające pracę twórczą
- Ochrona tajemnicy przedsiębiorstwa; jak chronić swój potencjał
5. Budowanie bezpiecznych i należytych relacji z kontrahentami/klientami
- Interpretacja tekstu – ćwiczenie
- Zasady budowania i czytania kontraktów
- Wzory umów i regulaminy
- Standardy obsługi klienta ; budowanie długofalowych relacji
- Efektywna komunikacja i aktywne słuchanie podczas kontaktu z klientem.
Metody szkoleniowe
…
Informacje organizacyjne
…
Ogólne warunki uczestnictwa w szkoleniach organizowanych przez Exbis - Napłoszek, Szopa, Szóstak Sp. J. w Katowicach
Prawo w biznesie
- Metodyka budowania kontraktów dla nieprawników
- Nie taki weksel straszny
- Windykacja … to część biznesu
- Tajemnica przedsiębiorstwa
- Kartele czyli porozumienia ograniczające konkurencję
- Partnerstwo Publiczno Prywatne
- Ochrona prawa konkurencji na rynkach lokalnych – usługi komunalne pod specjalnym nadzorem
- Odpowiedzialność członków Zarządu spółek kapitałowych
- Jak wyprzedzić konkurencję – aspekty prawne wzbogacone o elementy budowania relacji z klientem i kreatywności w firmie