Podczas szkolenia przekonasz się czym jest pozytywne myślenie, jakie mamy korzyści z pozytywnego myślenia zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym, oraz wypróbujesz metody wzbudzania pozytywnego myślenia u siebie i współpracowników
- 32 609 71 09
- info@exbis.pl
- ul. Słonimskiego 2/1, 40-133 Katowice
- Najczęściej wybierane szkolenia
- Szkolenia otwarte
- Szkolenia zamknięte
- Umiejętności menedżerskie
- Management 3.0
- Podejmowanie decyzji w świecie VUCA
- Zarządzanie zorientowane na rezultaty
- Coachingowy styl zarządzania dla menedżerów
- Trening menedżerski. 12 x jak? – skuteczne praktyki kierowania
- Przywództwo. Najnowsze trendy i praktyczne rozwiązania wybitnych liderów
- Motywowanie pracowników. Nowoczesna strategia: w stronę spersonalizowanego podejścia
- Oceny okresowe. Sprawne narzędzie zarządzania efektywnością i rozwojem pracowników
- Technika Oceny 360° w praktyce. Etapy procesu i zasady przeprowadzenia oceny
- Zarządzanie organizacją
- Budowanie zespołu przez tworzenie dzieła – 7 inteligencji Gardnera
- Komunikacja w organizacji. Warsztaty oparte na grze symulacyjnej „Organizacja Babel”
- Myślenie strategiczne w podejmowaniu decyzji
- Kultura organizacyjna. Jak ją tworzyć i zmieniać?
- Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Nowoczesne podejście
- Zarządzanie przez Cele. Współczesne doświadczenia – jak je wykorzystać w nowoczesnej firmie?
- Zarządzanie projektami. Jak to robić?
- Tworzenie i praktyczne stosowanie modeli biznesowych
- Rozwój osobisty
- Efektywność osobista – 10 mocnych zasad
- Negocjacje zaawansowane. Wykorzystanie teorii gier
- Najlepsze strategie i taktyki w negocjacjach
- Umiejętność przekonywania – nowoczesne chwyty perswazyjne
- Sztuka profesjonalnej prezentacji. Jak przekonywać ludzi do nas, naszych produktów i idei?
- Prezentacje bez Power Point’a
- Kształtowanie wizerunku – sekrety autoprezentacji
- Stres. Jak go pokonać i … wykorzystać?
- Trening asertywności. Jak realizować własne cele nie naruszając praw innych osób?
- Obsługa Klienta i sprzedaż
- Techniki sprzedaży. Zwycięstwo na trudnych rynkach
- Jakość obsługi klienta. Jak wyprzedzić konkurencję?
- Negocjacje handlowe. Jak dzielnie walczyć i zwyciężać w zmaganiach o zysk?
- Prospecting. Jak odkryć i zdobyć nowych klientów?
- Obsługa klienta Help Desk IT
- Korespondencja z klientem
- Planowanie efektywnych działań marketingowych
- Prawo w biznesie
- Nowe Media
- Marketing internetowy – jak robić to dobrze?
- Wykorzystanie Facebook’a w działaniach marketingowych
- Pozycjonowanie i reklamy Google – podstawy marketingu w wyszukiwarkach
- Pozycjonowanie stron internetowych
- Profesjonalne wykorzystanie reklam Google w promocji firm i produktów
- Copywriting w Internecie
- Personal branding – recepta na długowieczność w biznesie
- Szkolenia IT
- Umiejętności menedżerskie
- Oferta
- O firmie
- Zespół
- Strefa wiedzy
- Kontakt
- Wszystkie szkolenia
- Najczęściej wybierane szkolenia
- Szkolenia otwarte
- Szkolenia zamknięte
- Umiejętności menedżerskie
- Management 3.0
- Podejmowanie decyzji w świecie VUCA
- Zarządzanie zorientowane na rezultaty
- Coachingowy styl zarządzania dla menedżerów
- Trening menedżerski. 12 x jak? – skuteczne praktyki kierowania
- Przywództwo. Najnowsze trendy i praktyczne rozwiązania wybitnych liderów
- Motywowanie pracowników. Nowoczesna strategia: w stronę spersonalizowanego podejścia
- Oceny okresowe. Sprawne narzędzie zarządzania efektywnością i rozwojem pracowników
- Technika Oceny 360° w praktyce. Etapy procesu i zasady przeprowadzenia oceny
- Zarządzanie organizacją
- Budowanie zespołu przez tworzenie dzieła – 7 inteligencji Gardnera
- Komunikacja w organizacji. Warsztaty oparte na grze symulacyjnej „Organizacja Babel”
- Myślenie strategiczne w podejmowaniu decyzji
- Kultura organizacyjna. Jak ją tworzyć i zmieniać?
- Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Nowoczesne podejście
- Zarządzanie przez Cele. Współczesne doświadczenia – jak je wykorzystać w nowoczesnej firmie?
- Zarządzanie projektami. Jak to robić?
- Tworzenie i praktyczne stosowanie modeli biznesowych
- Rozwój osobisty
- Efektywność osobista – 10 mocnych zasad
- Negocjacje zaawansowane. Wykorzystanie teorii gier
- Najlepsze strategie i taktyki w negocjacjach
- Umiejętność przekonywania – nowoczesne chwyty perswazyjne
- Sztuka profesjonalnej prezentacji. Jak przekonywać ludzi do nas, naszych produktów i idei?
- Prezentacje bez Power Point’a
- Kształtowanie wizerunku – sekrety autoprezentacji
- Stres. Jak go pokonać i … wykorzystać?
- Trening asertywności. Jak realizować własne cele nie naruszając praw innych osób?
- Obsługa Klienta i sprzedaż
- Techniki sprzedaży. Zwycięstwo na trudnych rynkach
- Jakość obsługi klienta. Jak wyprzedzić konkurencję?
- Negocjacje handlowe. Jak dzielnie walczyć i zwyciężać w zmaganiach o zysk?
- Prospecting. Jak odkryć i zdobyć nowych klientów?
- Obsługa klienta Help Desk IT
- Korespondencja z klientem
- Planowanie efektywnych działań marketingowych
- Prawo w biznesie
- Nowe Media
- Marketing internetowy – jak robić to dobrze?
- Wykorzystanie Facebook’a w działaniach marketingowych
- Pozycjonowanie i reklamy Google – podstawy marketingu w wyszukiwarkach
- Pozycjonowanie stron internetowych
- Profesjonalne wykorzystanie reklam Google w promocji firm i produktów
- Copywriting w Internecie
- Personal branding – recepta na długowieczność w biznesie
- Szkolenia IT
- Umiejętności menedżerskie
- Oferta
- O firmie
- Zespół
- Strefa wiedzy
- Kontakt
- Wszystkie szkolenia
Pozytywne myślenie
Czas trwania: 2 dni (16 godzin dydaktycznych)
Dla kogo?
- Pracowników i specjalistów
- Menadżerów i kierowników liniowych
- Dla wszystkich osób chcących zmienić swój sposób myślenia i działania w pracy i życiu osobistym
Cele szkolenia
- Nauczysz się rozpoznawać przejawy pozytywnego myślenia u siebie i innych
- Dowiesz się jak programować pozytywne myślenie
- Przekonasz się jak pozytywny język może zmienić Twoje nastawienie
- Rozwiniesz umiejętność radzenia sobie z krytyką i narzekaniem
- Zidentyfikujesz swoje przekonania wspierające i ograniczające
- Postawisz sobie cele rozwojowe
- Zmienisz nieefektywne przekonania
Korzyści dla uczestnika z udziału w szkoleniu. Po szkoleniu będziesz lepiej potrafił
- Rozpoznawać przejawy pozytywnego myślenia u siebie i innych
- Rozpoznawać przejawy pozytywnego myślenia u siebie i innych
- Celowo programować się na pozytywne myślenie
- Stosować pozytywny język
- Radzić sobie z krytyką i narzekaniem – u siebie i innych
- Zidentyfikować swoje przekonania ograniczające i wspierające
- Zamienić nieefektywne przekonania
- Zachęcić siebie samego do wyjścia ze strefy komfortu
- Postawić sobie cele rozwojowe
- Wytworzyć nowe nawyki wygasić nieefektywne
Program 2 - dniowego szkolenia
POZYTYWNE NASTAWIENIE KLUCZEM DO SZCZĘŚCIA
- Optymiści i pesymiści, skąd się biorą i co ich różni?
- Po czym poznać człowieka szczęśliwego?
- Jak być bardziej szczęśliwym, czyli w drodze do celu ostatecznego (Tal Ben Shahar)
- 12 kroków do szczęścia (S. Ljubomirski)
- Czego Tobie brak do szczęścia? Autodiagnoza
- Gwarancja szczęścia w pracy – sens – talent – przyjemność (Tal Ben Shahar)
- Pozytywny język czyli o neurolingwistyce słów kilka
- Wewnętrzny krytyk i wewnętrzne dziecko
- Dlaczego nie lubimy narzekających, czyli nie rób drugiemu co Tobie niemiłe
- Jak żyć z narzekającymi?
ZMIANA PRZEKONAŃ
- Co to jest przekonanie i jak powstaje?
- Identyfikacja przekonań wspierających i ograniczających
- Przekonania mariaż z rolą (poziomy logiczne R. Dilts)
- Rozkruszanie przekonań (Byron Katie)
- 5 zasad zdrowego myślenia (M.Maultsby)
- Przeramowanie przekonań czyli wyjście ze strefy komfortu
- Codzienna praca nad utrwaleniem wspierających przekonań czyli proaktywność w służbie ciągłego rozwoju
ROZWIJANIE PROAKTYWNOŚCI I SZUKANIE NOWYCH ROZWIĄZAŃ
- Proaktywność – reaktywność – dwie strategie „na cel” i „od problemu”
- Po co robisz sobie problemy? – o racjonalizacji i usprawiedliwianiu siebie samego
- Prokrastynacja, czyli odkładanie na później. Jakie masz z tego korzyści, czyli o oddawaniu odpowiedzialności
- Co masz w zasięgu swojego wpływu, czyli za co chcesz wziąć odpowiedzialność?
- Strefy wpływu Coveya
- Proaktywność jako pierwszy nawyk skutecznego działania
KORZYŚCI Z WYCHODZENIA ZE STREFY KOMFORTU
- Dlaczego lubimy znane – czyli jak działa nasz mózg?
- Moc nawyku
- Jak zmieniać nawyki, czyli o bolesnej wędrówce nową ścieżką?
- Jak utrwalać nawyki i dlaczego jest to dla nas dobre?
OTWARTOŚĆ NA NOWE = ROZWÓJ
- Umiejętności i talentów mariaż z rolą (poziomy logiczne R. Dilts)
- Zidentyfikuj swoje zasoby, talenty, umiejętności, predyspozycje w kontekście pełnionej roli
- Moc ukryta w celach czyli moje cele rozwojowe
- Rozwój poprzez feedback i wgląd (okno Yohari)
ZAKOŃCZENIE:
- Podsumowanie szkolenia
- Propozycja literatury uzupełniającej
- Rozlosowanie książki z tematyki szkolenia: uczestnicy zainteresowani przeczytaniem książki sporządzają listę „kolejności czytania”, a następnie pocztą wewnętrzną przekazują sobie książkę. Po przeczytaniu książki, trafia ona do osoby, która ją wylosowała
DZIAŁANIA PO SZKOLENIU
- Raport po szkoleniu zawierający wypracowane przez uczestników materiały oraz rekomendacje dla grupy.
- „Gorąca linia” – konsultacje telefoniczne z trenerem przez okres 2 miesięcy od zakończenia szkolenia.
Metody szkoleniowe
- Autodiagnozy
- Ćwiczenia indywidualne i grupowe
- Analizy przypadków
Informacje organizacyjne
- Cena zawiera materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia zgodny z ustawą MEN, przerwy na kawę, obiad, pomoc i doradztwo po szkoleniu
- Miejsce szkolenia: Katowice, ul.Słonimskiego 2/1
- Godziny szkolenia: 9:00 – 16:00
Ogólne warunki uczestnictwa w szkoleniach organizowanych przez Exbis - Napłoszek, Szopa, Szóstak Sp. J. w Katowicach
Miejsce szkolenia: Katowice, ul. Słonimskiego 2/1
Godziny szkolenia: 9:00 - 16:00
Trener szkolenia: Do ustalenia
Szkolenie otwarte
- Sztuka negocjacji
- Sprzedaż doradczo – konsultacyjna
- Coachingowy styl zarządzania w „służbie” roli menedżera – Nowość
- Pozytywne myślenie
- Seminarium HR Business Partnera
- Marketing dla branży health&beauty
- Jak badać kompetencje i motywację kandydatów do pracy
- Motywowanie pozafinansowe czyli jak budować zaangażowanie pracowników
- Nowoczesny menadżer
- Efektywność osobista
- Jak prowadzić profesjonalne prezentacje
- Analiza informacji i intuicja w podejmowaniu decyzji
- Komunikacja interpersonalna
- 10 reguł osobistej skuteczności
- Wywieranie wpływu
- Fotografia produktowa oraz postprodukcja zdjęć
- Młody menedżer – zarządzanie zorientowane na rezultaty (ROM)