fbpx

Szybki kontakt


  • Nieprawidłowa treść!
  • Zły adres e-mail!
  • To pole jest puste!
  • Wyślij

Korespondencja z klientem

Start / Szkolenia zamknięte / Obsługa Klienta i sprzedaż / Korespondencja z klientem

Na nowym kursie uczymy sprawnie i skutecznie pisać do klienta

Tradycyjna korespondencja listowa, jak i kontakt pisemny przy użyciu nowych mediów to nie tylko sposób informowania, wyjaśniania spraw czy załatwiania reklamacji, lecz także budowanie wizerunku firmy, jako organizacji dopinającej wszystkie szczegóły perfekcyjnej obsługi swoich klientów. Jednocześnie to dziedzina, w której trudno opierać się na samej intuicji. Wszystko ma znaczenie: formy grzecznościowe, precyzja i zrozumiałość przekazu, sugestywność i umiejętność wywierania wpływu, empatia i asertywność, elastyczność w działaniu i szybkość reakcji. Najlepsze praktyki w tej dziedzinie warto poznać i rozwijać na kursach Exbisu w postaci dostosowanej do specyfiki własnej działalności.

Czas trwania

  • 1 lub 2 dni (8 lub 16 godzin dydaktycznych)

Dla kogo?

  • Specjaliści ds. obsługi klienta
  • Specjaliści ds. reklamacji
  • Osoby odpowiadające na korespondencje

Oto zagadnienia i umiejętności ćwiczone na szkoleniu

  • Modele korespondencji z klientem
  • Układ listu – korespondencja tradycyjna i elektroniczna
  • Struktury pism
  • Precyzja informacji – reguły komunikacji pisemnej
  • Informowanie i wyjaśnianie
  • Rozpatrywanie reklamacji
  • Techniki narracyjne w obsłudze klienta
  • Personalizacja przekazu
  • Ćwiczenia stylistyczne
  • Formy grzecznościowe w korespondencji biznesowej

Metody szkoleniowe

  • Analizy przypadków
  • Zadania indywidualne i grupowe

Informacje organizacyjne

Oferty dotyczące szkoleń zamkniętych przygotowywane są indywidualnie.

Ogólne warunki uczestnictwa w szkoleniach organizowanych przez Exbis - Napłoszek, Szopa, Szóstak Sp. J. w Katowicach

image
https://exbis.pl/wp-content/themes/solidbox/
https://exbis.pl/
#C4161C
style1
scroll
Ładowanie postów ...
/nowa-strona/
#
on
none
loading
#
Sort Gallery
on
yes
yes
off
off
off
Enter your email here
off
off